Eerste-lijn medewerker binnen de Contact Center (M/V/X)
Omwille van de leesbaarheid wordt in deze functiebeschrijving de mannelijke vorm gebruikt om bepaalde rollen te beschrijven. Termen zoals bijvoorbeeld « medewerker », « chef » of « gebruiker », hebben zowel betrekking op vrouwen als op mannen.
Identificatie van de functie
Functiecode : SA002 Niveau: C Functiefamilie : Ondersteuners Beroepscategorie : 06. Algemeen Beheer (SA) Doel van de functiePer telefoon, per mail en via het informaticasysteem de vragen en verzoeken tot informatie van de klanten betreffende het competentiedomein beantwoorden en op een efficiënte manier en overeenkomstig de geldende procedures, de specifieke oproepen aan de gespecialiseerde tweede-lijn medewerker doorsturen teneindede vragen van de klanten op een kwalitatieve en vlotte manier te behandelen en de diensten van de backoffice te verlichten zodat deze hen aan hun kernactiviteiten kunnen wijden.
ResultaatgebiedenAlscontactpersoon
teneinde
Voorbeelden van taken
Als administratief ondersteuner
teneinde
Voorbeelden van taken
Als gegevens- en/of documentatiebeheerder
teneinde
Voorbeelden van taken
Als informatiecontactpunt
teneinde
Voorbeelden van taken
PositioneringDe functie krijgt leiding vanDe superviseur van het Contact center (één per thematische ploeg).
De functie geeft leiding aan een groep van : 0 medewerkers van
Technische expertiseTechnisch competentieprofielOm het technisch competentieprofiel op te maken, staan het rooster technische expertise of de applicatie Crescendo tot uw beschikking.
GedragscompetentieprofielOm het generiek competentieprofiel te bepalen, staan het rooster gedragscompetentieprofielen of de applicatie Crescendo tot uw beschikking.
|